Nu börjar lugnet infinna sig

Hööks följer med bett trenden på smycken. Detta armband finns med i deras senaste kampanjtidning och kostar 49kr.

 <-- Hööks

Kändes konstigt med en kort dag på jobbet, men samtidigt skönt. Blev raka spåret till stallet efter jobbet. Kom precis lämpligt så jag och Chera Lis medryttare kunde rida ut tillsammans, trevligt med sällskap.  Går riktigt bra med igång sättningen, känns mycket mer motiverande att vara i stallet när all gegga torkat upp och det är ljust på kvällarna. Passade på att låta Tiger beta lite medans jag kunde stressa ner en stund i den fina kvällssolen.


Väl hemma fastnade jag ute i garaget. Vi hjälptes åt att packa bort alla vintersaker (kläder, motorvärmare m.m.). Sen fortsatte röjningen inne. Sorterade bort de sista vinterkläderna, och röjde upp i garderoben/skrubben. Känner mig lite lugnare i själen nu. Ska bara byta gardiner och städa (dammtorka, dammsuga m.m.) så är vårröjningen snart klar. Skönt.


Tips efterlyses
på hur man får kaklet i duschen rent och fräscht??

Nu ska jag slappa en stund innan jag ska sova. Njuta av farmors bullar som belöning för att jag varit duktig ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0