Möte i dörren

Idag har jag och Johannes byggt upp trädgårdsutställningen i Rotebro. Vi känner oss nöjda med resultatet. Butikschefen blev också väldigt nöjd, håller tummarna för att DC blir det också. Känner mig sugen på att ändra om lite i min vanliga butik också, ska se om jag hinner göra det innan jag åker hem till norr.


Mötte Fredrik i dörren, han skulle på fotbollsmatch. Jag och Icke följde med honom till bilen, sen gick vi ut på en promenad, kastade en boll och busade. När vi kom in hade jag en halvdöd hund nedanför soffan som låg och flåsade. Tråkigt att när jag kommer hem i tid så ska Fredrik iväg, dumma fotboll. Nu är jag smått rastlös. Tips?

Vi har bokat biljetter till Sex and the city 2 på söndag, blir en kväll med tjejerna. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0