Morgonstund har guld i mun.

Gissa om jag njöt av min sovmorgon, för en gång skull var Fredrik tvungen att stiga upp innan mig. Låg och drog mig till halv tio, haft världens konstigaste drömmar i natt, drömmarna har hoppat fram och tillbaka och varit helt osammanhängande, vet bara att jag gått väldigt mycket så jag var rätt trött när jag vaknade.


Satte igång Lady Gaga och började röja upp i lägenheten. Nu har jag lagt allt på sin plats eller hittat nån plats åt sakerna, diskat undan nästan allt (kan inte ta ifrån Fredrik allt det roliga med att diska :P ) och jag har klättrat och krupit fram med dammsugaren. Så nu vågar jag släppa in lite besök i lägenheten ikväll. Känns skönt att åka till jobbet och veta att man har något trevligt att komma hem till.


Men bäst av allt, imorgon är jag ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0