Körning

Hur är det möjligt att vara så seg startad på morgonen? Var knappt vi medvetandet när Adde och Fredrik åkte till jobbet. Tack och lov hade jag och Hannah bestämt oss för att åka till stallet halv elva. Så jag lyckades ta mig upp. Vi for ut och körde en vända, njöt av att vara ute i lugnet. Passande nog hann vi innan det kom en liten regnskur.


Nu håller jag på att pyssla med en present. Ska städa ihop lite sen, gissa hur det ser ut när man har två pojkar i huset ;) fast än så länge har dom faktiskt inte hunnit riva fram allt för mycket saker.


Sen ska jag duscha och klä på mig vanliga kläder! Är tråkigt att bara gå omkring i jobb-, stall- och mjukiskläder. Ska upp till Gränby och träffa Hannah och Sara. Måste köpa hårtoning, är något less på min utväxta hårfärg just nu, skönt att ha med sig två smakråd.

   Två glada tjejer.


Kommentarer
Postat av: frasse

Haha meh! Otacksamt av dom! Du städade ju dagen innan, då kan man inte komma och dra fram saker!!



Va mysigt att vara ute och köra! :)

2010-05-07 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0