Födelsedagspresent fixad

Blev en liten sovmorgon (hade lätt kunnat sova någon timma till). Sen upp och hoppa för att bege oss till stallet. Var lite slö idag så det blev barbacka ridning, synd bara att mitt knä tycker att det är lite jobbigt. Icke blev glad över att få hälsa på en ny kompis, vi mötte en fågelhunds hane som gärna ville leka med Icke. Hon skulle verkligen behöva en större hanhund att busa med, då hon gärna busar lite mycket.

Väl hemma igen stressade jag på stackars Hannah lite. Vi möttes upp nere på stan (åkte buss ner till stan för 2:a gången på 1½år). Dagens uppdrag: Hitta födelsedagspresent till lillebror Fredde.


Uppdraget utfört.

Nu ska jag inte röra mig något mer för kvällen, trött och ont i huvudet (fick migrän innan jag la mig igår). Blir upp i tid imorgon för att åka till Häggvik och jobba. Hoppas att det inte regnar för vi ska stå ute i partytält och jobba (Lagerrensning/Stock sale).


Kommentarer
Postat av: Ewe

Men om du har sån problem med migrän så gå till läkaren så dom får göra en utredning så du kan få migrän medicin!

2010-05-29 @ 11:42:43
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0