Blir några bilder som blogginlägg

Först har vi två fölis bilder! Visst är hon en riktig sötnos. Längtar tills vi åker ner och hälsar på. Fast det blir nog kring midsommar då alla fölen kommit.





Sen har vi en tårta gjord av min duktiga syster Ewe. Hon har även gjort blommorna själv! Synd att jag redan fyllt år annars hade jag önskat mig en sån, kanske får be väldigt snällt att jag kan få en sån när jag kommer hem i början av juni.



Tvingade mig själv ur sängen och åkte till jobbet. Jobbade bara 4 timmar, men det var väldigt lockande att stanna kvar i sängen med Fredrik och göra brunch. Efter 4 intensiva timmar på jobbet åkte jag och hämtade upp Felicia. Tog oss en långtur i den härliga kvällssolen som värmde skönt. Nu ska jag tydligen hjälpa till lite med middagen, tre påsar currysås behövs, sås är gott  ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!

ÅÅÅÅÅ vilken tårta=)Jag gillar som sagt inte tårta men det hade jag definitivt smakat=)



Å en sån liten söt fölis kan gärna få komma och bo här;) Har plats i badrummet=)hihi



Pussa Tiger från mig saknar våra rid/kör turer såå väldigt mkt=(



Höres snart!

Kram!

2010-05-10 @ 15:25:10
URL: http://johannasbitbybit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0