Äntligen tillbaka hos Hemglass

Precis kommit in efter en bus stund ute med Fredrik och Icke. Kan konstatera att min kastarm inte är riktigt lika bra som Fredriks. Har länge funderat på att skaffa en sån där bollkastare, den ska enligt ”bruksbeskrivningen” göra att man kan kasta längre. Skriver upp den på min
Att köpa när jag får lön” –lista.

  • Bollkastare


Måste berätta om en sak som damp ner genom vårat brevinkast, nämligen veckans Hemglass reklam. Till min och många av mina gamla kunders glädje har dom äntligen tagit tillbaka en klassiker Pralinen. Haft mängder med kunder som under min fyra år på Hemglass frågade om denna goding. Nu heter den Favorit Hallon och den ska jag inhandla vid nästa besök vid min glassbil!


12st glassar för 99kr *längtar*


Kommentarer
Postat av: Elina

Oj så gott, har saknat att sitta och pilla bort strösslet på en sån där glass. Mums :)

2010-05-16 @ 19:54:56
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0