Vilken härlig och effektiv dag

Det har varit en underbar dag idag. Efter att jag fått upp värmen i kroppen och slitit mig från datorn tog jag tag i mig själv och blev en duktig flicka. Har äntligen planterat om min blomma i en ny kruka (kul med lite variation), dammtorkat, dammsugit, diskat och skurat. Nu är lägenheten i ett trevligare skick inför helgen. Sen passade jag på att pyssla om mig själv när Fredrik lagade middag, hårinpackning, ansiktsmask (som jag fick av min syster i födelsedagspresent), vaxat och smörjt in. Är en ny människa nu.


Sen var det dags för Fredriks fotbollsträning. Då passade jag på att smita till Sara för lite kvällsfika (är ruskigt mätt nu). Lagt upp planer inför helgen och lite små planer för helgerna framöver.


Nu ska jag försöka få lite mer sömn än igår/inatt. Ska pallra mig till stallet innan jobbet. Snart är det dags för fredags myssssssss! Och imorgon fyller världens bästa stora lillebror 17år!
Börjar man vara gammal när man säger att tiden går fort?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0