Tjejdag som gett ont i fötterna

Tack Sara för en otroligt rolig dag. Skönt att få vara vanlig tjej och inte alltid hästtjej på lediga dagar.


I torsdags öppnade Media Market, Toys ´R Us, Hemtex, Cervera och en cykelbutik ute i Boländerna. Tänkte att nu borde de flesta ha hunnit varit dit för det har varit totalt kaos i två dagar. Men inte det, för idag var det ännu mer kaos! Vi ställde oss nere på Ikea och gick upp till den nya butikslängan (ligger på andra sidan av Boländerna) förstår inte hur människor orkar köa för att få en parkeringsplats, så långt är det inte att gå och det gick nog mycket fortare än att ta sig dit och få en parkeringsplats. På Cervera hittade jag en födelsedagspresent (passande nog var det jag var ute efter nedsänkt lite), på Hemtex blev det en till bukett med tulpaner (de hade 20% på allt i butiken). På väg till Gränby gjorde vi ett stopp på Chilli. Där köpte jag en lampa till byrån i hallen för endast 99kr, passade mig alldelens utmärkt. Blev även en födelsedags köpt till en annan person. Hade jag inte behärskat mig hade det även blivit en hel del andra saker till lägenheten, älskar den butiken. På Gränby blev det några födelsedagskort köpta, och klänningar provade (dock ingen som kändes 100% perfekt). Sen mötte Fredrik upp mig och Sara. Hon skulle iväg på födelsedags firande hos sin syster. Jag och Fredrik köpte lite lördagsmys och begav oss hem. Har varit en riktig myskväll med tända ljus, Earth Hour har väl ingen missat.


Nu känns det som att den här dagen har gjort sitt. Ska jobba några timmar imorgon och om vädret tillåter blir det stallet efter jobbet. Ska krypa ner hos min älskling som är hemma igen och slö titta på tv tills jag somnar.


Glöm inte att ställa om till sommartid i natt!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0