Smoothis

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt med den blev riktigt bra ändå.

Fick mig lite sovmorgon innan jag begav mig ut till stallet. Hade jag vetat hur mycket det snöade hade jag tagit med mig snowboard glasögonen. Blev en lugn ridtur i skogen så vi fick vara i lä från snön. Återigen hade nån häst j*vel gjort en reva i Tigers täcke, tur nog hade jag lämnat nål och tråd i stallet så det vara bra att sätta sig och visa sina sykunskaper.  Tog några bilder på killingarna men jag, min dator och min mobil är inte riktigt överrens. Bilder kommer senare.

Snabba ryck hemma för Märta och jag skulle ner på stan. En födelsedagspresent byte och ett födelsedagspresent köp var dagens måsten. Hittade och postade en födelsedagspresent till min lillebror, hoppas han gillar den och att storasyster inte har helt fel smak. Hittade även en present till mig själv, ett armband från Snö med ett brett trä spänne och matchande örhängen (i grått), fick ett väldigt stor ha-begär, men det blir att drömma ett tag. Blev en fika på Waynes, deras smoothis är underbara, hallon-mango säger bara mumms! Jack and Jones hade utförsäljning på lite kläder, köpte tre shorts och en tröja till Fredrik, hoppas att storlekarna passar.

Ska ställa mig i köket och åstadkomma lite mat, imorgon är det jobb igen så jag behöver en lunchlåda, blir korvstroganoff.

(uppenbarligen är inte jag och min dator överrrens alls, hade tänkt lägga upp en bild på armbandet.. men men.. här är en länk iaf www.snoofsweden.se (är armbandet på första sidan, 499kr kostar det). Nu köket.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är duktig på skriva i bloggen du ;) Ett inlägg typ varje dag! Heja Bea! Sitter på jobbet som vanligt, men har skön vecka nu 12-18, och ledig på lördag :)) Peppad på tjejfest som jag? Saknar dej! Pussis

2010-03-02 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0