Små killingar

A Lion would never cheat on his wife. But a Tiger Wood.


Började morgonen med att bli hämtad av Sara (känns konstigt att bli hämtad är van att jag är den enda som har bil). Hade lovat att agera lite bär och smak råd på IKEA, hon skulle införskaffa lite saker till sitt kontor på jobbet. Passade på att köpa lite saker jag med, två till hyllkonsoler till köket (så det blir färdigt nån gång), en till prydnadskudde, små matlådor och kronljus (min ljusstakar ekar tomma). Blev väldigt billigt tack vara Linneas present :) Är fortfarande lite ovan vid att kunna svänga förbi IKEA en snabbis för att små handla lite och äta lunch.


Hade tänkt mig några sköna timmar i stallet. Men åter igen var det dåligt väder när jag är ledig. Blåst och snö. Blev en kortare ridtur i skogen som gav oss vindskydd. Det verkar som att ränderna aldrig kommer gå ur min Tiger. Var väldigt lätta steg, högt tempo och mycket frustningar under ridturen. Jamena vi har ju aldrig sett små granar tidigare, hopplösa häst.


Som vanligt går tiden väldigt fort framför datorn. Hade tänkt vara lite duktig innan Fredrik kommer hem. Nu, städning.


  


Kommentarer
Postat av: Ewe

Höhöhö...

Vet du vad som hände med hunden som åt en kasse?

Han sket pååse!



aaaww vilka söta!!

2010-03-04 @ 23:39:12
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0