Övergiven för natten

Det som hade varit pricken över i:et för den här dagen var om solen hade tittat fram. Började morgonen med att tvinga mig upp ur sängen, att ta en lång sovmorgon istället låg mycket närmre till hands. Men det blev en morgonpromenad i stallet med flickan min. Börjar få lite koll på vinterpälstappandet. Det märks stor skillnad på hur lite päls hon har i år jämfört med de åren vi bott i norrland. Uppskattningsvis har hon satt hälften så mycket päls nu som hon gjort de senaste åren i norrland, skönt.


Hem och vände för att bege mig till jobbet. Även idag var det kö för att ta sig in till Boländerna från norra sidan, fick åka ner till Ikea och köra upp söder ifrån. Media Market och Toys ´R Us öppnade igår (gissa om det var mycket kö då!). Var en skön dag på jobbet, mycket stress har släpp nu när värderingen är över. Blev lite impuls mys för mig och Linda. Vi åkte in till stan efter jobbet och åt på China Garden. Det blev buffé med frukt och glass till efterrätt, jisses vad mätt jag var när jag gick till bilen.


Nu ligger jag hemma och är lite deppad. Fredrik hjälper Adde att flytta så han hinner inte hem ikväll. Hur ska jag kunna sova i natt?! Ingen älskling eller vovve.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Äh.. tänk på hur jävla bra du har det istället.. han kommer ju hem till nästa natt i alla fall!

2010-03-27 @ 11:26:46
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0