Inte den dagen jag hade planerat

Började dagen med en stallpromenad. Idag kändes hon inte varm i benet, det går åt rätt håll. Men det blir att ta det lugnt resten av veckan, vi (jag, Fredrik och Icke) åker till Skövde efter att jag slutat jobba på torsdag och stannar till måndag, så hon får vila till sig ordentligt.


Hade tänkt uträtta några ärenden efter jobbet (skulle sluta klockan 18), men en av de som skulle stänga var sjuk idag så det blev att jag stannade kvar och hjälpte till med stäningen. Imorgon ska jag försöka hinna med det jag tänkt hinna med idag+lite till.


Glömde visa vad jag fick i min Fortune Cookie på China Garden. Känner mig lite inspirerad av den (eller beror det på att våren är här, eller kanske våran shoppingrunda) jag har känt mig lite less på lägenheten ett tag,  men nu ska jag ta tag i och stöka om lite här så jag kan få lite ro i själen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0