Hemmagjord pizza och smarrig efterrätt

Klart som f*n att solen skulle skina och vara så där härligt fin idag. Blev en kort ridtur innan jobbet, men en lugnare häst idag. Nån som vi ta en praktik plats som hästborstare de närmare veckorna? Våren börjar tydligen komma så nu är det dags för pälsfällning (när Icke äntligen har slutat med den värsta fällningen).


På måndag kommer de sista sommarvarorna och då ska allt ut i butik. Har spaceat upp det sista idag, kommer bli spännande, mycket nyheter att se fram emot!


Efter att ha skjutsat hem mina kollegor hämtade jag upp Fredrik. Var som sagt fredagsmys som stod på kvällens schema. Blev ett besök på Ica Maxi så nu har degen jäst klart, blir hemmagjort pizza och till efterrätt blir det varma frukter men smält vit- och mörk choklad och vaniljglass till (blev inspirerad av vårat restaurangbesök på KB). Hungrig! Nån som brukar ha helt galna och udda saker på sin pizza? Själv kör jag på Bergsby standard. Krossade tomater, salami, hela champinjoner, tonfisk och självklart toppat med ost.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad härligt det låter=) blir ju också sugen på nått gott nu, får väl bli lördagsmys för oss då=)



Tänkte ju höra när ska du komma hem till skeå?(snart hoppas jag)Och hur ska du/ni ta er hem,flyg, bil, tåg?



Måste verkligen ta och hitta på nått då ju=)



2010-03-06 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0