En riktigt rolig dag! Har rea fyndat!!

Jag började min morgon (eller natt) med att flyga upp ur sängen. Johannas väckarklocka lät som ett kyrktorn inne i sovrummet. Men lika bra var det så jag vaknade till ordentligt på en gång. Blev fram och tillbaka till Arlanda kl 4 på morgonen. Önskar Johanna en fantastisk resa!
(Hon har vunnit att få följa med MIX Megapols tjejflygplan till typ Kanarieöarna, all inclusive!)


Kom till jobbet kl 5. Åt lite frukost innan jag började med mitt pysslandes. Var kvar till klockan 10 då det var dags för Fredrik att ta sig till jobbet (vi har fortfarande bara en bil, dom kommer förhoppningsvis imorgon bitti och börjar åtgärda vårat problem). Släppte av honom på kontoret och drog vidare till stallet med Icke. Blev en lång och härlig ridtur i solen som äntligen kommit tillbaka, vilket även min häst temperament har gjort. Brukar vara duktig och promenera med henne sista biten/när jag skrittar av, så även jag får lite motion. Idag bestämde hon sig för att bilarna var super  jätteläskiga när jag promenerade med henne, hon slängde sig direkt en bil närmade sig *suck*. Icke var iaf överlycklig som vanligt och sprang i dikena där det fanns som mest snö. I och med att Fredrik behövde jobba lite innan vi kunde bege oss hemåt igen passade jag på att vara duktig i stallet. Fyllde vatten åt hästarna, sopade stallgången och sadelkammaren extremt noga (hade borstad min hårboll ordentligt och börjat frisera henne lite), plockade fram mitt våriga ljusgröna schabrak, smörjde de svarta tränsen och sadeln.
Känns riktigt bra såhär efteråt!


Efter att ha filosoferat på Fredriks jobb ett tag åkte vi på en liten shopping runda. Var förbi jobbet och köpte två födelsedagspresenter (min syster fyller år snart och jag har ingen idé!?), sen blev det en ny hårborste till Tiger (har använt den gamla för att klia hon med så piggarna var inte så hela och fina längre) och godis till vovven på Rusta, på Stadium köpte vi varsin mössa (fick dom för halva rea priset, älskar att fynda!) och vi avslutade med mathandling.


Oj vad jag hunnit med idag. Kanske ska börja stiga upp klockan fyra på morgonen :P Nu ska jag dööö i sängen medans Fredrik är den underbara pojkvän han är och göra middag åt oss.

Burton mössa till Fredrik 84,50kr. Turkos Warp mössa som matchar min jacka endast 49,50kr!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det jag ser???? måste nog hålla koll på er lite oftare. Köpa mössor med fel märke???? Att ni vågar!

Hi hi hi....

2010-04-06 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0