Snart körförbud

Efter att Fredrik varit snäll och skruvat i min bil är bilbältesspännet bytt, man underskattar alla små saker i ens tillvaro som bara finns där och fungerar. Nu är besiktningstid bokad, blir den 2a februari, jag har en dag med körförbud (min besiktningsperiod går ut den 31 januari). Håller tummarna för att det inte ska bli nå mer komplikationer med bilen.


Blev långvändan som ridtur idag, blev mycket galopp och det lossnar mer och mer. Ska ta ett pass på banan efter jobbet i veckan och se om min galoppträning ute ger nå resultat på galoppen på banan, hon brukar inte vara lika motiverad där.


Nu tycker Fredrik att jag ska gå och duscha så jag blir klar någon gång. Vi ska iväg och handla för vi ska bjuda Sofia och Fredrik M på middag. Varit en väldigt social helg i helgen, är skönt att få känna att man lever och är ung. För snart är man halvägs till 50 ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0