Sällskapsresan

Efter att mina vänner och kära pojkvän skrattat åt att jag inte sett någon sällskapsresa (och en hel del andra filmer som de kunde alla repliker i), blev det Sällskapsresan Snow Roller och vi åt förrätten som Sofia och Fredrik överraskat oss med att fixa, toastskagen med avokado. Sen blev det fisk från Jörn som jag och Fredrik stod för (mest Fredrik, jag skalade bara potatisen). Då var första filmen slut och vi fortsatte på samma tema, det blev Sällskapsresan SOS och en efterrätt som de också hade ordnat, amerikanska blåbär, hallon och jordgubbar som var toppade med vit choklad som värmdes/smälte ihop i ugnen med glass till. Sen kom godisskålen fram. I natt blir det att sova på rygg, hehe.


Lämnade två hyllor i deras förråd, vi har inget förråd till vår lägenhet så dom är super snälla och låter oss låna lite yta i deras. I veckan blir det att köpa den nya byrån som vi tänkte ställa i hallen. Kommer bli underbart med lite mer förvaringsmöjligheter/lådor, fint kommer det att bli.


Nu: Sova.

Snart: Jobbet (8-14). Och löning!

Sen: Stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0