Köks fix

Fick mig en liten sovmorgon, började klockan nio. Vi var en person kort på jobbet idag med, börjar cirkulera diverse sjukdomar (scharlakans feber, magsjuka, öroninflammation, halsfluss m.m.).  Fick mig en god fetaost bagett till lunch som min snälla pojkvän gjorde till mig klockan två i natt (?!) själv sov jag sen länge då.


Efter jobbet körde jag ner till Fredriks jobb (vi stänger sju och dom har börjat ha öppet till klockan åtta). Där sågade vi till en bänkskiva lite snabbt, ska fin putsa den hemma och även göra ett hyllplan. Köpte också en vit tavellist. Allt till köket. Ska ta bilder när det blivit klart, kommer bli kanon bra! Är mycket projekt på G i lägenheten nu. Hoppas bara jag har tid och ork att fullfölja dom inom en snar framtid. Har lite saker som sporrar mig, bla att CH och JD kommer ner första helgen i februari och att våra familjer kommer ner helgen efter. Innan dess ska de sista julsakerna bort (adventsljusstaken och ljusslingan), nån fler än jag som inte tagit bort all jul?


Det lockar väldigt mycket med en sovmorgon imorgon. Men jag måste till stallet innan jobbet (börjar klockan 12). Brukar iofs vara skönt att ha fått lite friskluft innan jobbet.


Ett sista kraftryck för dagen, duscha.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Hej kom och hjälp mig. Ungefär så känner jag mig nu.

Kom? :)

2010-01-27 @ 21:10:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0