Bio sugen!

Sitter och drömmer mig bort till alla bio premiärer som kommer vara framöver. Jag, Märta och Emelie var på bio igår och såg filmen Bright Star ”Bright Star är ett drömskt och färgstarkt porträtt av 1800-talspoeten John Keats, berättat ur hans stora kärlek Fanny Brawnes ögon. Det unga parets romans blir här upplägg för en smärtsamt vacker kärlekshistoria skildrad med unik fingertoppskänsla. En sann hyllning till livets första och starkaste kärlek.”


Jag längtar efter filmerna Snabba Cash, Har du hört ryktet om Morgans?, Alice i Underlandet och Avatar i 3D. Nån film jag missat? Just nu lockar en mysig bio väldigt mycket.


Små kronorna verkar krossa sina motståndare i brons matchen. Nu står det 7-1. Ska krypa ner ännu mer under täcket, har slut på energi i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0