2010-01-03

Bytte tid igår på jobbet så jag fick en kortare dag idag, vilket var väldigt skönt. Hade ställt klockan på 10 men det blev snoozande i en timma innan jag orkade mig upp. Har sovit dåligt de senaste nätterna, vaknat lätt, legat och vridit på mig. Behövde lite nässprej och Alvedon för att orka med dagen, men det känns stundvis lite bättre med förkylningen.


Efter mina 4½h timmes jobbande åkte jag hem och hämtade upp Ikke. Tömkörde Tiger på banan i skritt, hon var väldigt avslappnad och skrittade på bra. Ikke däremot tyckte att vi var väldigt tråkiga, hon tittade på mig med frågande ögon ”Ska hästen/vi bara gå runt på banan?”.


Har ätit fyllda paprikor i ugnen som Fredrik gjorde. De var fyllda med köttfärs, fetaost och med vanligt ost ovanpå, och med en grönsallad och créme fraiche till. Är glad att någon av oss tycker det är roligt att laga mat.


Använder min nya laptop kudde som vi köpte den igår på IKEA (köpte en svart, funderar på att köpa en vit så jag och Fredrik får varsin). Jag sitter ofta med datorn i sängen och har den i knäet, så det har hänt att den har stängt av sig själv. Men nu mår datorn mycket bättre och det blir inte varmt i knäet.

Den finns i vit och svart, 149kr på IKEA.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0