Vilken tabbe!

Glömde berätta om min lilla tabbe jag gjorde igår.


Eftersom Fredrik blev lite sen från jobbet åkte jag med Sara in till stan. Vi skulle beställa fördrink medans vi väntade in de andra, beställde en drink till mig och kom på att jag kunde beställa en öl till Fredrik så skulle vi få drickat lagom tills han/de andra kom. Och precis när han har kommit och satt sig ner kommer drickat. Jag ger honom ölen och han tittar på mig och säger ”Är den där drinken alkoholfri?”. Nej svarar jag. ”Men jag kör ju”. Tabbe. Blev bara att langa ölen vidare. Min stackars älskling som inte vill göra annat än att sätta läpparna mot det stora glaset med en härlig Stabopramen i.


Nu har precis våra familjer åkt. Vi fick plats 11 personer i vår lilla lägenhet. Ätit god mat och fikat, självklart fått massor med presenter! Nu får Nokia 3310 återigen lägga sig i lådan för nu tar Sony Ericsson C901 Cyber-shot över!


Imorgon blir det lite shopping och sen middag på en grekisk restaurang, Tzatsiki. Inte illa att bli firad så här mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0