Varför får man migrän?

Två Ipren senare är jag människa igen. Hatar migrän, känns som nån satt en sågklinga genom huvudet över ena ögat. De sista timmarna på jobbet var nästan olidliga. Och ännu värre var det när jag äntligen kom hem. Min snälla pojkvän åkte och handlade så han skulle kunna göra fredagsmys åt oss istället för att jag skulle laga mat. Så jag fick ta mig en dusch och kurera mig lite. Mår mycket bättre nu, ny duschad, medicinerad, mätt och belåten.


Varför får man migrän?
Stress, vätskebrist, någon form av överansträngning, luften/omgivningen? Vore lättare om man visste vad som orsakade det så man kan förebygga det.


Funderar på att sova snart, en ordentlig natts sömn vore skönt. Börjar först klockan 10 imorgon. Har gett upp tanken om en tv kväll. Försökt lura till mig fjärrkontrollen och bytt kanal. Men av någon konstig anledning byts det snabbt tillbaka till detta OS som aldrig tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0