Shopping inför fjällen

Det har varit en väldigt skön dag idag. Något tidigt morgon, vi såg Sverige matchen imorse :/
Var tvungen att åka till jobbet innan den var slut. Vi hade driftmöte/frukostmöte innan öppning (7.30-10). Sen satt jag och vår säljchef i ”utvecklingssamtal” och fikade (10-13). Sen var min jobbdag slut!

Hämtade upp Felicia på väg till stallet, kul med ridsällskap. När vi kom till stallet ropade Maja på oss. En get hade fått två killingar under natten och en annan hade bara 15min innan fött en.
Dom var så små, söta och mjuka!!! Ni får bilder sen när dom blivit lite mer hemmastadda.

Jag och Fredrik var hemma ungefär samtidigt så det var snabba ryck på att fixa sig fräsch nog för att kunna shoppa lite. Blev besök hos Intersport, Stadium, Team Sportia och Jysk.
Hos Intersport fick jag äntligen tag på en snowboardjacka (Fredrik köpte en jacka hos dom i helgen som var). På Team Sportia hittade jag ett par glasögon (var duktig och tog med min hjälm för att hitta några som passar bra) och Fredrik köpte en hjälm och ett par glasögon han med.
På Jysk blev det en större dörrmatta, är hopplöst  hur blött det blir i hallen av all snö som man drar med sig in (trotts att vi bor på 3e våningen).

Fredrik är på träning ikväll så nu ska jag mysa ner mig och bara mysa lite i lugn och ro
(och äntligen få se något annat än OS på tv).


  Mc Kinley jacka och Dr Zipe glasögon


Kommentarer
Postat av: Frasse

Snyggt!!

2010-02-26 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0