Nån som vet vart min sista räkning kan vara?

Vart, vart, vart är min sista räkning?! Har letat på alla tänkbara ställen och en del otänkbara men den finns ingen stans *panik*! Har skickat in en ansökan om att få den på e-faktura
(var först tvungen att installera en ny version av bank ID och sen skaffa en ny bank ID). Hoppas att jag får det imorgon och kan betala den omg. Inte nog med att mitt humör sjönk pga att jag inte hittar en räkning (något som stressar mig väldigt mycket). Jag hittade en inredningstidning som jag bläddrade igenom och fick återigen ett enormt sug av att fixa (och irriterad över vår begränsade förvaringsmöjlighet). Fast jag har köpförbud på inredningsfronten, Fredrik tycker jag övershoppar ibland (kan inte säga emot på den saken). Nu ska jag nog ha som mål att spara och hoppas på en rolig semester, har inte kommit fram till vad eller när än, men nått måtte det bli!

Är väl bara att luta sig tillbaka och hoppas att det löser sig imorgon. Nu, fika. Mycket snart, sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0