Morgonens första sms =/

När jag startade mobilen pep den två gånger = sms, var från älsklingen. Han åkte till jobbet efter att Sverige-Finland matchen var slut, som för övrigt slutade 3-0! I första sms:et stod det ”21 minus ute :)”, i det andra stod det ”26 minus vid kontoret :)”. Hans kontor ligger ca 4 km från stallet, vilket inte är så upplyftande för min tilltänkta stalldag. Ska mysa i sängen en stund till och hoppas på liiite varmare väder närmare lunchtid. Är glad att jag är ledig idag, vi får 30 pallar varor (en hel del sommarmöbler), skönt att slippa vara ute och riva pall. Men jag får min beskärda del av jobb i veckan, jobbar nämligen tisdag-söndag.
Ska verkligen njuta av den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0