Messob, för dig som gillar annorlunda och starkt

Det blev snabba beslut angående kvällen. Den började med middag tillsammans med Sara och Krille. Målet var att hitta en restaurang som jag och Fredrik aldrig varit på (vilket är en hel del). Lotten föll på en Afrikansk restaurang (www.messob.se)! Där åt vi något som liknande luftiga pannkakor som man fick välja 4 olika grytor till (två kött och två vegetariska), sen var det bara att hugga in, men händerna!! Lyckades låta blir att kladda ner mig så värst mycket.

Sen fick vi ett bortfall i form av en stressad student (Krille). Vi fortsatte vidare till ett café för lite efterrätt. När vi blev utslängda där ifrån började vi gå lite planlöst in mot stan. Gick ett kvarter från gågatan och hamnade på Pitchers (liknande O´learys fast med en Uppsala touch). En härlig kväll blev det. Hade hoppats på ett lite annorlunda avslut, i form av att åka buss hem! Men vi missade bussen med några meter (upptäckte vi när vi kom fram till busshållplatsen och såg avgångstiderna). Så det blev att vinka till sig en taxi istället. Var inte så sugen på att vänta på nästa buss som skulle komma först om en halvtimma.

Nu ska jag sova och njuta av min lilla sovmorgon imorgon innan jag ska återgå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0