Hemma i värmen

Rensade min mail och hittade den här söta bilden på min bror och Puzzlan. Hon tyckte Fredde tog för lång tid på sig att öppna presenterna så hon hjälpte till.



Efter lite flängandes hit och dit hamnade jag inne på stan där jag mötte upp Märta. Vi tog en sallad på Unico och pratade på om allt som hänt den senaste tiden. Blev en snabb vända in på några affärer. Gjorde ett till besök på Indiska och köpte en grön hänglykta till fönstret. Fick en i julklapp av Hannah, blev lite inspirerad när jag var hos dom i helgen för hon hade två olika ljuslyktor hängandes i fönstret, det såg väldigt fint och mysigt ut. Så jag härmar det.



Den till vänster köpte jag idag (för halva reapriset vilket blev 29,50kr) och den till höger fick jag av Hannah. Gardinerna är köpta på Jysk förra julrean, 2st panelgardiner för 50kr.


Kommentarer
Postat av: Ewe

En sån där grön lykta försökte mirjam övertala mig att köpa igår :P

Men jag shoppade för över 200 där ändå så :P

2010-02-03 @ 09:40:20
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0