Gitarr väggfästen äntligen på plats

Fick börja dagen med att skotta snö med min fot. Det hade drevat upp mot garagelängan, men jag hann i tid till jobbet. Även denna dag har varit lite seg, har fixa till i gardinavdelningen inför nästa vecka. Några nya visningar, sorterat efter storleksordning och skyltat. Önskar jag hade fler och större fönster, finns så mycket fint att hänga upp.



Såhär bra blev det när vi äntligen (Fredriks pappa och hans betongborr) fick upp gitarrerna på väggen. Mycket bättre än att ha dom liggandes i vägen i garderoben. Fästena är utformade så att när du lyfter upp gitarren släpper spärren om gitarrhalsen. Du slipper oroa dig över att dom ska ramla ner, fästet har en enkel men mycket praktisk design och gitarrerna hänger snyggt. Bäst av allt är att dom kostade bara 125kr styck.

Och vi har fått upp något på vår vita stora vägg ovanför soffan. Fick tavlan som födelsedagspresent av Fredriks föräldrar. Känner verkligen vilket sug jag har efter att pyssla hemma, är så roligt att fixa och trixa med inredning. Borde sätta mig och kolla över alla fotografier som jag har på datorn. Fick två ramar av CS och JD i födelsedagspresent, för tillfället är det Tiger som pryder dom (var de enda kort jag hade framkallat hemma), vore kul att ha något att byta ut med. Något som jag ska skaffa när jag har råd och verkligen vill unna mig något är en digital fotoram. Hur perfekt är inte en sån (och dom börjar vara väldigt snygga). Du får hela tiden något nytt att titta på och minns alla roliga stunder.

Nu funderar vi över hur vi ska göra. Sova eller hålla oss vakna till Sverige-Finland som börjar kl 06.00. För min del blir det att sova och förhoppningsvis vakna. Nu, varma mackor och O´boy. Kvällens fråga, varför finns det inte O´boy mått?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Tjusigt! Känns de bra med sakerna uppsatta? Eller känns de trångt?

2010-02-22 @ 10:13:39
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0