Ett litet steg i rätt riktningen för miljön

Något som jag irriterar mig på ibland är alla dessa papper man får. Är väldigt smidigt med e-fakturor och autogiro. Kan erkänna att jag inte är den mest miljömedvetna personen, försöker iaf sortera papper, kartonger och glas. Så mycket mer ryms det inte att sortera i vår lägenhet. En väldigt positiv sak och steg i helt rätt riktning håller mitt jobb på att ta. Jysk ska nämligen börja med lönespecifikationer via vår privata e-mail adress. En fantastisk affärside måste jag säga till det företaget som kom på att de kunde erbjuda den tjänsten till andra företag. Vill man promt ha sin lön på ett papper får man skriva ut den själv. Jag brukar nöja mig med att titta på den en gång (bli glatt överraskad eller få lite ångest) och sen blir den satt i pärmen.


Blev en lugn ridtur så vi inte skulle bli överansträngda i det kalla vädret, solen värmde skönt idag, tack och lov blåste det inte. Blev en bild på min tant och hennes vänner, hon står och funderar om hon möjligtvis kan få fler morötter.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja! Nu ligger han i sängen med mig^^



Mysig bild! Fin-flickan.

2010-02-22 @ 22:10:20
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0