Energi kick? Ja tack!

Idag har jag gjort en kraftansträngning på jobbet (med mycket hjälp av min chef och vår butikschef aspirant). Vi har byggt upp ett nytt hyllsystem för att kunna komprimera möblerna i butiken inför sommarmöblerna som kommer på måndag. Lär vara rätt så mör i kroppen imorgon, har lyckats överanstränga fotleden eller nått, den ömmar.


Imorgon har jag sovmorgon. Eller så inte! För man är ju hästägare, så jag ska till stallet innan jobbet. Längtar efter att få sova. Fredrik satt uppe och såg Sveriges hockeymatch i natt, lite svårt att sova ordentligt då när man bor i en etta. Men han ska på träning nu, jag ska nog passa på att lägga mig så kommer jag iaf somna gott.


Fick bok rea reklamen idag, får lite dåligt samvete över mina böcker som ligger olästa. Har aldrig tagit mig tid att börja läsa, när man väl börjat kan man inte sluta. Mycket man borde och vill ta tag i, men man har aldrig ork till det. Hoppas energin i kroppen kommer tillbaka snart. Nån som vet om en bokserie som är värd att läsa?


Nu lite fika, sen sova!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0