En glad kväll

Till skillnad från igår har timmarna släääpat sig fram. Men dagen har gått bra, passade på att handla lite när det lixs är 20% rabatt på hela sortimentet (gäller även nedsatta varor). Blev ett par nya bruna handdukar (så det matchar lite med mina bruna badlakan, för Ikke som sagt bitit sönder en av dom små matchande handdukarna), en natur vit handduk att ha på jobbet, lite hundleksaker, några par strumpor och en vattensprej flaska. Bra att ha saker alltså.


Nu har snö ovädret börjat krypa sig in över Uppsala, förhoppningsvis drar det över snabbt. När jag svängde in till mitt garage mötte två snömonster mig, Fredrik och Ikke. Min fantastiska älskling hade gått ut för att skotta fram till mitt garage. Visst har jag en underbar sambo!


Ikväll blir det myspys hemma i mjukiskläder. Snart blir det pasta carbonara, alkohol och film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0