11 februari = Min dag

Det blev en härlig födelsedag (trotts att jag hade en liten svacka igår pga att jag inte skulle fira den med min familj, men dom kommer imorgon och Fredriks familj!). Började dagen med min strösselkaka, Fredrik var inte lika pigg och vaken som jag var men han åt några låtsaskakor iaf. Åkte till jobbet för att vara med på månadsmötet, tycker det är viktig och roligt att få vara med och hänga med på vad som händer och kunna inflika med lite egna åsikter.


När jag var och tankade bilen innan jag skulle till stallet passade jag på att gå in på Chili som ligger precis bredvid Jet. Varför har jag inte gått in där tidigare?! Då hade min önskelista varit mycket längre och jag hade kunnat ge människor vettigare svar på vad jag önskar mig. En farlig butik att gå in i, helst ska du lämna börsen i bilen.


Sen blev det en solig ridtur i skogen. Precis när jag svängde av från asfaltvägen bestämde sig solen att komma fram och ta bort allt det gråa och blåsten. Blev en härlig ridtur på en ny väg i skogen, hittade ett gamalt traktorspår som vi följde. Har världens snällaste häst, det är bara att ge henne långa tyglar så går hon med spetsade öron framåt av sig själv, en nyfiknare och positivare häst är nog svårt att hitta.


Blev ett litet avbrott med några timmars tvätt. Men sen bar det av till Olearys för att äta middag med lite vänner. Fick massor av fina presenter! Är imponerad över hur väl mina vänner känner mig, för alla presenter var typiska Bea saker. Tack allesammans för en trevlig kväll!


Fick även brev med posten, Stina, Peter och Anna hade skickat fina grattiskort. Och av Stina fick jag en jättefin berlock i form av en snöflinga från Thomas Sabo att bygga på mitt armband med.


Tusen tack alla
som messat, ringt och sagt grattis på Facebook!


Kommentarer
Postat av: Ewe

GRATTIS IGEN! I efterskott då :)

2010-02-12 @ 06:35:52
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0