Vill ha nytt i "garderoben"

Då min stackars sambo antingen får se mig i jobbkläder eller stallkläder skulle det vara roligt att ha lite variation och något annat än "den där tröjan kan jag använda i stallet" -kläder. De kläder jag har på jobbet kan jag inte påverka, nog för att jag skulle vilja för blått är inte det valet jag hade gjort.
.
För att snabbt ta ett litet sidospår. Jag tycker om att rensa och storstäda, sortera och organisera om. Ett tips som jag fått höra angående garderoben är, om du hänger upp ett klädesplagg med galjen åt fel håll och den fortfarande hänger så när säsongen infaller igen, så är det dags att ta bort det plagget (då tänker jag inte på vinterjackor och andra säsongs betonade kläder).
.
En "jag önskar -för det kostar inget" -lista
En väst för milda dagar, denna fin är från Mountainhorse.
Ett till par ridbyxor, ex HV Polo. Hööks, 1499kr.
Ett par leggings från Mountainhorse.
En ny vit sportbh.
Inte till mig men den skulle göra sig fin.
Ett schabrak från Eskadron. Helst det brun/turkosa.

Kommentarer
Postat av: karin

schabraket är galet snyggt :)

2010-12-16 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0