Att göra imorgon

Känner mig lite fattig på inspiration. Och jag är aldrig hemma i ljuset så det blir inte så mycket fotande, min mobil haaatar mörker, går inte ta en endaste vettig bild.

Satt i Tigers box och skrev en liten att göra lista inför morgondagen;
Köpa snösulor och brodd (hovslagaren kommer på fredag).
Köpa en till vattenhink, en hink räcker inte vissa nätter.
Åka förbi jobbet och se hur jag jobbar fram till jul.
Göra ett besök på Chili för att titta på en lampa till sovrummet.
.
Sen så behöver hemmet som vanligt en genomgång. Och listerna ska målas, igen. Önskar man vann på triss, lotto eller annat valfritt sätt så man kunde köpa möbler och få lite ordning och reda, är måttligt less på att ha allt i flyttkartonger eller Ikea kassar.
.
På tal om någonting helt annat. Hade så svårt att sova inatt/på morgonen, jag hade så ont i höfterna att jag vaknade (så där halverst vid medvetandet) och vände på mig, för att upptäcka att det gjorde lika ont på den sidan, så jag vända mig tillbaka. Och så lång jag, fram och tillbaka, halverst medveten om vad jag gjorde. Igår hade jag ont i svanken, börjar vara dags att ringa nån, för uppenbarligen blir det inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0