Varför går tiden så fort? Behöver fler timmar.

Vart tog den här dagen vägen? Jag har varit i stallet, pysslar och ridit. Handlat middag och hästmat. Och nu är klockan över sju. Galet.

Trött är jag, även lite omotiverad. Hoppas musiken från radion piggar upp så det blir lite julklapps paketering ikväll. Något som gjorde mig väldigt fundersam och lite irriterad var mitt tejp letande på Citygross. Vid julsakerna där du har etiketter, papper, snören och div små saker att pryda dina paket med, fanns det ingen tejp?! Vi ordinarie inslagningspapper, snören och gratulationskort, fanns det ingen tejp!! De hade placerat tejpen vid kontorsartiklarna. Om det är något människor glömmer (iaf sett till mig själv) är om jag har tejp hemma och om det är tillräckligt, för visst är det irriterande när man upptäcker att man inte alls hade någon tejp hemma, eller att tejpen tar slut efter första paketet. En enkel merförsäljning för butikerna,
en billig sak som alla behöver såhär års.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0