Klart man glömt köpa en av de viktigaste tillbehören

Nu är min lilla hög av julklappar avklarade, två rim gjorda, måste göra ett tredje. Radion spelade till min glädje några jullåtar som jag satt och myste till. Men till min stora förskräckelse upptäckte jag att jag inte hade några julklapps snören hemma. Katastrof! Så jag fick improvisera lite.
Till nästa år, köp minst 100meter julsnören. Men jag fick lite julstämning i kroppen, känns lovande inför nästa vecka då nedräkningen börjar.

Som min syster sa "Det är skönt att ha familj när man ska ordna med julklappar, eller iofs hade man inte familj behövde man inte det, hur som helst det är skönt för man hjälps åt och helt plötsligt är allting fixat".
.
Nu är det en persons julklapp kvar att ordna. Hade en briljant idé men hittar inte den/en sån sak någonstans! Det verkar tyvärr som vi måste tänka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0