Ingen bild

Återigen ett tråkigt inlägg utan bilder, men jag gjorde ett försök! Min mobil tar väldigt bra bilder utomhus, men inomhus är det helt värdelös.  Släppte lös Tiger i ridhuset (premiär för oss i ridhuset) hon han tog fem steg sen låg hon ner, Tigrar älskar att rulla! Sen fick hon springa lös ett tag, stod i mitten och såg på medans tanten i full fart tog varv efter varv, märks ingen ålder skillnad från det att vi köpte henne till nu. Imorgon är jag ledig så jag hoppas på lika fint väder då som det varit idag. Sen ska jag leka sjuksköterska, min stackars sambo ligger hemma i 39,5 grader feber. Hoppas min sjukdomsgen står emot även denna gång, brukar vara den som klarar mig otroligt bra från alla sjukdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0