En liten dag

En liten sammandrag om dagen.
  • Varit i stallet fyra gånger, sjukt skönt att bo bredvid stallet.
  • Löshoppat 90cm, inte en enda rivning trotts att det var i somras vi hoppade senast.
  • Städat undan, Fredrik får tjejbesök när jag är borta, en kvinna i 50års åldern, borde jag vara orolig?
  • Packat, eller lagt ner två ombyten för sen var det fullt med julklappar.
  • Kommit ihåg att tända fjärde adventsljuset.
  • Klippt Fredrik, det var mycket lättare när man bara behövde gå ett varv med trimmen.
Det känns konstigt, men förväntansfullt, att åka norröver imorgon kväll. Vet att jag har förberett för Tiger, packat och ordnat skjuts. Men jag har ändå svårt att förstå det, att julen snart är här. Och att jag ska få mysa hos min familj. Mamma och Ewe verkar ha förberett med massor med julgodsaker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0