Du har ett paket att hämta ut

Fick ett mycket trevligt samtal nyss, det är Bussgods som har ett paket åt mig. Spännande. Enda problemet är att jag legat vaken i natt flera timmar med såna fruktansvärda magsmärtor. Haft ont strax under naveln, vid byxlinningen, känts som kroppen vill kräkas med det händer inget, det gör bara ont! Det är Fredrik som smittat av sig på mig, jag har iaf *peppar peppar* sluppit febern som han hade.

Då skafferiet och kylskåpet ändå gapar tomt ska jag försöka mig på en heroisk hjälteinsats att inhandla mat och hämta det roliga paketet. Om Fredrik släpper ut mig, har är väldigt noga med att jag tar det lugn och vilar till mig friskheten, han har självklart rätt men jag har svårt att sitta still! Och det är rätt tråkigt att inte göra någonting i längden.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy va tråkigt med magont :(

2010-12-18 @ 21:27:58
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0