Är det här början på sömnproblem?

Kunde knappt hålla mig vaken igår när jag och Fredrik skulle äta lite "middag". Såg Greys och planerade in en tidig kväll. Men när jag lagt mig i sängen kunde jag inte sova. Irriterande!
Efter 1½ timma verkar jag ha lyckats somna.

Nu har första stallbesöket avklarats, ska dit och ge dom eftermiddagshö kl 16. Jag och Hanna får ut på en ridtur runt grusgropen, finns mycket bra vägar och backar att rida i, kul! Men som vanligt hade min häst ett bestämt tag om bettet, som inte inte gav upp förrän vi skulle skritta av. Känner mig som en ridskolelev/trasdocka som bara hänger efter hästen när den "för första gången" får vara ute i skogen och springa. Hunden uppskattade väldigt mycket ridturen, fast hon tyckte nog att jag och Hanna inte riktigt hade lagt upp nån bra plan för vart vi skulle rida, då Icke
gick efter fel stig några gånger (hon brukar springa i förväg).
.
Nu ska jag mysa på en stund här hemma, fixa lite disk och ge mig själv en skrubbning.
Dagens stora fundering, att åka till stan innan stallet eller efter stallet? Skönt med
I-landsproblem på sina lediga dagar.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Men ljusbrunt låter ju jättefint ju! Men de är klart, man vill ju hitta "sin" färg så man kan köpa till fler grejer kanske! :) Tack för din kommentar!

/ Eleonor

2010-12-09 @ 18:40:22
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0