Saknar vatten

Vilken skillnad det är är på vatten i vårat avlånga land, tyvärr så har det gått åt det sämre hållet för min del. Efter att ha varit i Norrland en vecka och nu kommit hit ner kan jag inte dricka vatten längre. För det smakar för j*vligt. För det första blir vattnet aldrig riktigt kallt, det smakar metall och bara allmänt äckligt. Börjar nu förstå varför människor köper vatten på flaska. Nån som vet hur man kan få äckligt kranvatten att smaka gott?

Känner mig väldigt duktig idag, fick mig en liten sovmorgon innan Fredrik och Icke åkte till jobbet, ingen av dom är nå bra smygare. Sen var det bara att kavla upp ärmarna, har packat upp allt sen resan, diskat och städat undan. Mötte upp Märta för en lunch nere på stan, passande nog var det varmt och skönt så vi kunde sitta på uteserveringen och äta. Nu sitter jag på Fredriks jobb efter att ha varit i stallet, ser verkligen framemot att komma igång med ridningen igen, Tiger behöver bara få besöka spolspiltan en vända först. Ska säga hej då till Stina sen ikväll för imorgon åker hon ner till Malmö igen.

Nu är det på gång med husflytten iaf, har fått veta att dom beräknar vara utflyttade lördag eftermiddag. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Och då tycker jag att vattnet i Ske-å är blä. Stackars er... :S

2010-08-12 @ 21:55:39
Postat av: Feggzy

Det första jag brukar göra efter att jag varit borta länge är att dra igång alla kranar på max å låta dom stå så i typ 20 min så alla ledningar blir ordentligt ursköljda :)

2010-08-13 @ 05:09:07
URL: http://blog.xtme.org/
Postat av: Ewe

citronvatten med is? :)

2010-08-13 @ 12:09:26
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0