Nere igen. Hemma igen.

Då sitter jag i soffan efter en hel arbetsdag (8-19,30) jag var dessutom och lämnade släpet innan jobbet. Energinivån är inte på topp.

Vi kom till Uppsala igår natt vid kl ett. Då var det bara att börja packa ur allt. Vi var båda förvånade över hur mycket vi ändå lyckats få med oss i ett släp och en kombi (fick lämna endel saker för det stora släpet vi helst ville ha inte fanns tillgängligt). Två roliga saker vi fick med oss är Nintendo Wii och agility saker till Icke (har fått tag på Rustas "bas paket" av agilitysaker tack vara min snälla vän Johanna N).

Nu väntar en intensiv vecka. Imorgon är jag ledig och har redan hunnit planera in en heldag med aktiviteter. Sen så är det jobb igen på fredag, ska försöka få med mig Fredrik för ett besök på Bauhaus efter att jag slutat jobba och få lite inspiration och svar på lite frågor. På lördag kommer svärföräldrarna upp och vi ska träffa dom i Sthlm där Fredriks äldsta lillasyster ska gå högvakten. Sen på söndag är det dagen dom sagt att dom ska ha flyttat ut från huset, vågar inte tro på det förrän jag har nyckeln i handen i och med att vi egentligen skulle ha fått nyckeln den första augusti.

Nu ska jag luta mig tillbaka och mummsa varma mackor med honungsmelon som tillbehör. Tur att jag har Fredrik som ser till så att jag får i mig mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0