Äppelträd

Jobb, jobb, jobb. Sen raka vägen till stallet, på tosdag blir det allvar med igångsättningen av Tiger. Sen svängde jag förbi huset påvägen hem. Vi har burit in och upp 17 gipsplattor som ska sättas som tak i ett rum på övervångingen och ett på nere våningen. Fredrik har börjat slipa hallgolvet, vilken skillnad!

Vi storsade runt i trädgården och jag passade på att äta ett äpple från vårat träd. Sen kastade jag äppelskruttet på gödselstacken, men vips så var äpplet vi mina fötter. Icke hade uppmärksammat att jag slängde bort något och sprang självklart och hämtade det.

Nu ska jag bege mig till lägenheten, jobbdag imorgon med, en lång sådan.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha va söt hon är :D

2010-08-26 @ 11:43:34
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0