Vilken "Välkommen hem" -present jag fick

Blir ett snabbt inlägg. Måste visa vad min häst sparat ihop till för ”Välkommen hem”-present åt mig. Det tog mig två timmar att få rent kroppen, orkade inte ens försöka ge mig på manen och svansen. Som ni kanske förstå hann jag inte med någon motionering. Men hon verkade lika nöjd för det när hon travade ut till hagen (fick muta henne med hö sista stunden för hon var något less på mitt borstande). Nu, fixa mig i ordning det sista och sen uträtta ärenden innan det är dags för att inställa sig på jobbet.


 

Härlig blandning av lerkaka och fyra dagars pälsfällandes. Det blev en ordentlig hög innan jag var "klar".


Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHAHAHAHA!! .. Förlåt.. men hon ser ut som en björn :P



Du kan ju alltid göra en kofta eller nått av allt hår :P

2010-04-06 @ 14:00:37
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0