Tradera schabrak :)

Längtar efter min sovmorgon imorgon. Började klockan sju idag, fast det var en skön dag på jobbet. Vi hade frukostmöte mellan kl 7-9.30, sen inventerade jag till klockan tolv och då var det dags för mig att sluta för dagen. Jag och Sofia gick in på plantagen och köpte oss varsin glass, som vi sen avnjöt ute i solen. Är stor skillnad på luften nu, känns att det ligger varmare vindar i den.


Igår kväll när jag kollade mailen hade mitt paket kommit till ICA:t bredvid oss. Typiskt nog var det för sent att hämta ut det så jag fick göra det idag ist. Mitt nya schabrak som jag budat hem för endast 71kr på Tradera!


Stallet blev som vanligt nästa anhalt. Vart en hel del borstning idag med, hon har haft täcke på sig så nu syns det knappt att det är ett täcke, blir att rengöra det ordentligt innan det ska packas bort för sommaren. Efter våran lilla motionsrunda fick hon rulla sig på banan, sanden/gruset där är mycket lättare att bara borsta bort, så förhoppningsvis låter hon blir att rulla sig i geggan i hagen.


Har ni tråkigt, gör ett besök på Tradera.com. En mycket bra sida ;)

 En nyrullad och nöjt troll, jamena häst
 *Mumms* godis är gott
 Den fanns i paketet -->  
En riktig sommarfärg på schabraket, med ett gullit hjärta som är utskurit på båda sidorna


Kommentarer
Postat av: Ewe

Alltså hon är ju finast i världen!!



Tjusigt schabrak! :)

2010-04-09 @ 14:09:01
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0