Skaffa en storslagen garderob till sommaren?

Hemma efter en stört skön kväll hos Hannah. Innan vi köpte våra kebabtallrikar var vi (jag) tvungna att göra ett stopp på Willys, den där jäkla Toblerone reklamen har visats om och om igen så nu var jag tvungen att köpa en. Heheh vadå jag blir inte alls påverkad av omgivningen.


Såg på körslaget till maten. Jisses vad bra Team Picasso var i Körslaget när de gjorde Michael Jacksons låt! Fick rysningar i kroppen. Sen blev det en riiiktig tjejfilm, Djävulen bär Prada. Så nu har jag en briljant plan! Min älskade sambo är borta i helgen (förstår inte vart han smiter iväg titt som tätt på helgerna, börjar fundera om han har en hemlig älskare :P ) så om jag plockar bort alla hans kläder från garderoben och byråerna så får jag plats med en liten storslagen klädsamling. Ska smida vidare på den planen ;)


Dags att försöka sova, jobbet imorgon och efter det stallet (hoppas på ett lugnare djur). Ska bara ringa och få höra våran klassiska god natt ramsa, och se hur mkt mer hyss han och Adde har kokat ihop, hopplöst att låta dom två va själva med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0