Fotbollsmorsa eller fotbollsfru?

Fotbollsfru eller fotbollsmorsa. Det är dagens fråga.


Passande nog lunchtäckte jag bara idag när solen äääntligen bestämt sig för att komma med full kraft. Då Fredrik lixs inte hunnit hem blev det stallet direkt efter jobbet. Känns som standard att hästen ordnat en lerinpackning på sig själv. Tack och lov var det bara på ena sidan och inte i närheten av så hemskt som i tisdags. Hon skötte sig även exemplariskt när vi var ute.


Fredrik ringde och sa att han skulle iväg och spela fotbollsmatch, och undrade om jag ville komma och titta. Självklart skulle jag det, för man är väl en underbar flickvän ;) Mycket passande så ringde Sara, hon var på väg från Arlanda in till Uppsala. Hon undrade om jag ville äta middag med henne. Hennes kille är tränare för fotbollslaget som Fredrik spelar i, så vi tog en MAX drive och åkte och var underbara flickvänner båda två.


Sååå från att ha känt mig som en fotbollsmorsa (städa, jobbet, stallet, fotboll) kände jag mig lite mer som en fotbollsfru när man fick sitta och snacka skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0