Felix

Här kommer sista uppdateringen från Skövde helgen. Blir en liten bildbomb.

Söndagen gled förbi väldigt fort. Vi började med sovmorgon, sen gick vi över på lunch till grannarna, det hade blivit över lite väl mycket mat från kvällen innan. Sen gick vi hem igen och jag la mig i soffan. Strax efter klockan sex väckte Fredrik mig och frågade om jag ville följa med och handla till middagen. Jag och Felix hade tydligen haft det väldigt bra i soffan! Kände mig väldigt utvilad ;)

På måndagen fick vi en chock när vi öppnade dörren. Allt var snö täckt och snön föll fortfarande från himlen. Vi åt lunch/middag med hela familjen och mormor, farmor och farfar. Sen efter att vi vilat maten var vi tvungna att bege oss hem. Hade gärna haft en veckas semester till. Skönt nog så hade iaf snön slutat falla och den hade smält bort.

Efter att först ha varit väldigt skeptisk mot Icke blev hennes svans en perfekt leksak (Icke uppskattade det inte lika mycket). Visst är han en riktig sötnos (till och med Fredrik ville ha med honom hem)


   
   
Lilla Pilgrim som blivit stor. Hans mamma Daisy. Och två tjockis mammor (th och tv). Fuxen är den brunas mamma (den i mitten är deras grannes häst).


Kommentarer
Postat av: Ewe

Sa du inte att de va en kattunge? De där är ju en stor katt!

2010-04-08 @ 14:38:56
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0