Dragon Palace

Var en lite trög start på dagen . Fredrik var hopplös att få ur sängen och iväg till jobbet. Sen kändes det riktigt tungt att klä på sig för att bege sig hemifrån, var riktigt skönt att sitta och softa, men jag är ledig imorgon så då blir det ytterligare en sovmorgon. Trotts att jag var lite segstartad hann jag faktiskt med lite fix idag på jobbet, och vi sålde bäst i hela Sverige (om inte någon av de butiker som har öppet till klockan åtta slog oss efter att vi gått för dagen).  


Hem och vände, jag hann just så pass byta om innan vi fick hämtning. Vi följde med Sofia och Fredrik till Dragon Palace. En China restaurang som har en väldigt irriterande radio reklam som man ändå blivit fundersam på och måste besöka. Var i mina ögon en vanlig China restaurang med buffé, gillar kycklingspetten som många börjar ha nu. Men trevligt hade vi, kul att känna att det faktiskt är helg. Känns lite konstigt att Sofia har tre dagar jobb kvar, sen går hon på mamma ledighet. Är nån sorts smitta som börjat sprida sig här nere :P


Nu, luta sig tillbaka och slö titta på film. Och hoppas på bra stallväder imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0