Clinique gåvor!

Fredrik kom hem klockan nio på morgonen och störde min sovmorgon, men lika bra var väl det så jag tog mig upp till jobbet.


Blev in och ett snabbyte av kläder sen direkt upp till Gränby efter jobbet. Hade ett viktigt ärende, hitta födelsedagspresent till Johanna och Peter (som vi ska till fjällen med). Hade verkligen iiiiingen idé, men det slutade riktigt bra. Vem som ska få vilken har vi inte bestämt än ;)


Har hittat en butik som har Clinique gåva, Kicks! Jag passade på att köpa en eye makup remover och en underlagskräm. Fick massor av gåvor på köpet *gilla*


 

Clinique Bonus

  • Resestorlek på ansiktstvålen (skönt att slippa ta med stora pumpen)
  • Nån hudkräm som ska jämna ut hudtonen i ansiktet (?)
  • En kropps lotion
  • Resestorlek på eye makup remover
  • Resestorlek på ögonkrämen
  • Typ en anti age kräm (lär väl behövas nu när man är närmare 50 än 0)
  • Mascara
  • Lipgloss

Kommentarer
Postat av: Ewe

Va nice att du hittade det!

2010-04-18 @ 15:53:26
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0